piatok 19. júla 2013

Detské topánočky

Tieto rozkošné minitopánočky vznikli včera v noci. Tentokrát motiváciou nebolo moje bábo, ale bábo, ktoré sa minulý týždeň narodilo Ayumi. Zatiaľ neviem, ako sa volá, viem len, že je to dievčatko a nenapadlo mi nič rozkošnejšie, čo by som jej mohla poslať.. lenže nepošlem, lebo.. poviem na konci :)

Šila som ich podľa návodu Shwin&Shwin (TU), no na môj vkus bol trochu málo podrobný, tak som sa potrápila. A bola som veľmi rada, že už mám čo-to za sebou a vedela som si niektoré veci domyslieť. 

Začiatok vyzeral úplne nevinne a roztomilo

Výber látok bol jednoduchý, niekto mi daroval taký skoro semiš, ktorý sa mi na to priam žiadal (až na to, že som to musela žehliť cez inú látku, inak sa to lepilo na žehličku) a doplniť ho japonskou ľanovo-bavlnenou látkou od Kokka, ktorá sa farebne dokonale hodila, bola už samozrejmosť. 

Uzlík som si pôvodne predstavovala úplne inak, myslela som, že pásiky sú našité na bokoch a viažu sa v predu. Bolo to trochu rafinovanejšie, všité iba na jednej strane a hotový uzlík sa na boku zapína.
A konečne som vyskúšala na svojom Janome niečo nové: overlockový steh. Parádna vec, ale nabudúce budem radšej šiť niečo väčšie.

Topánočky sú tak rozkošné, že som sa cez deň zabávala ich fotením :)



Aha, ešte som vám nepovedala, prečo ich vlastne nepošlem Ayumi.. lebo tým, že sú tak miniatúrne a zaoblené a ťažko sa mi zošívali, som na pár miestach neprichytila podrážku k zvyšku a zospodu sú na troch miestach malé dierky :( 
To predsa nemôžem poslať ako darček. Musím ušiť niečo iné. 
Ak máte nápady na rozkošné detské darčeky, píšte! 




10 komentárov:

  1. Jsou roztomilé! S nápadem neporadím, vážně mě nic originálního nenapadá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katuska su prekrasne a take milucke... aspon ostanu pre teba, no poradit? tazko sa radi ked aj Ayumi sije... chi :D ale podla mna skus este jedny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. su roztomilé Katka :) sa mi páči, ako fičíš na detských vecičkách, krásne aj na diaľku cítiť to nadšenie, že by bola v bruška malá krajčíročka? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, ty jsou roztomiloučké:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Katka, topánočky sú veľmi chutné. Ten fialový semiš som ti darovala ja :-) ja mám z neho našitých kopec vecí. Na takéto topánočky sa fakt hodí. Ja ale nerada šijem také drobnučké piplavé vecičky. Presne z toho dôvodu, že sa sem tam niečo neprichytí tam kde má...... Ale pre seba by som si mohla také ušiť na doma :-) anka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj som si myslela, že je od teba, ale nebola som si istá :) Inak prečo nie, trochu si zväčšíš strih a ušiješ pre seba :)

      Odstrániť
  6. krásne sú :-) aj ja si myslím, že keď si už vychytala všetky muchy, skús ešte jedny pre Ayumi :-)Ivona

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som tento príspevok akosi prepásla a ty si medzičasom stihla ušiť ďalšie, tieto sú krááásne, malé vecičky sa šijú fakt ťažšie, ale o to väčšia je potom radosť, lebo čo je malé - to je milé :o)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin