nedeľa 13. januára 2013

Výherkyňa a moje plány

100000 krát vám ďakujem za všetky krásne komentáre, gratulácie a milé slová! Každý komentár som si pozorne prečítala a musím vám povedať, že ste ma inšpirovali k niektorým projektom! 

Výherkyňou nášho giveaway sa stáva... Natália!
Natália napísala: "Gratulujem k úspechu, 100 000 návštev je teda ooooobrovský úspech. A čo by som chcela tento rok nové zosnovať? No, v prvom rade si musím popri pracovných povinnostiach vytvoriť aj priestor pre relax. Zatiaľ si to neviem ešte zorganizovať,pracovať som začala od nového roka, ukončila sa mi materská dovolenka a snáď časom prídem na spôsob ako to všetko zosúladiť. Ale rada by som skúsila quiltovanie, v pláne mám kúpiť si quiltovaciu pätku a skúšať a skúšať. Na gauč by som chcela urobiť prehoz v štýle Shabby Chic,samozrejme využiť patchwork, látky s kvetinovými vzormi a k tomu krásne vankúše...aaaach, kedy sa už k tomu dostanem, strašne mi chýba šitie... Ja viem, všetko chce čas, 5 rokov doma s deckami boli super, no niečo sa končí a niečo nové začína. Snáď s novými povinnosťami prídu aj nové "príjemnosti". Pekný deň, natália"

Natálii blahoželám a naozaj úprimne želám, aby sa podarilo nájsť si čas na relax! 
posielam malú motiváciu k šitiu :)

Keď ste sa so mnou tak veľkoryso podelili o svoje projekty, rozhodla som sa, že sa podelím aj ja. Napadlo mi to iba pred pár dňami, keď ste mi písali komentáre k príspevku o japonských látkach, že sa už tešíte na veci, čo z nich ušijem. Vtedy som si uvedomila, že všetko do seba zapadá. 

Ayumi totiž výjde v marci 2013 kniha Patchwork, please!, plná zakka projektov (ktorú potom URČITE nájdete aj v mojom e-shope) a podľa mňa neexistuje lepší spôsob, ako využiť japonské látky zakúpené v jej obchodíku, ako ušiť z nich počas tohoto roka každý projekt, ktorý bude v knihe.


Samozrejme, projektov mám omnoho viac, všetko sa postupne dozviete, ale na tento sa už nesmierne teším, lebo to vyzerá tak, že budem skúšať úplne nové techniky a konečne sa odhodlám zastrihnúť do mojej zbierky látok.






5 komentárov:

  1. Katka, nech sa Ti všetky plány vyplnia !!! a veru sa budeš mať čo obracať, keďa chceš ušiť všetky projekty z knihy :) neprezradíš ešte, koľko ich vlastne je? ja si predstavujem tak ... 25-30, no, každé 2 tyždne jeden, dá sa zvládnuť - držím palce ... pekný týždeň žalám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Marti :) Projektov v knihe je 19 a mám na ne 9 mesiacov. To by sa hádam mohlo dať zvládnuť. Ak nie, svet sa nezrúti, prenesiem do roku 2014 :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda Katka moja, tá kniha vyzerá zaujímavo. A vôbec nepochybujem, že šikulka ako Ty zvládne našiť všetky projekty načas ♥ Natálke samozrejme gratulácia veľká, fakt krásna cena.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katka, veľmi pekne ďakujem za vyžrebovanie. Je ráno, decká este spia a ja narýchlo kontrolujem postu a padám na zadok a neverím vlastným očiam, že som bola ja tou šťastnou, ktorej poputuje taká nadherná cena. slzy sa mi tisnú do očí, veľmi sa teším, ani nevieš ako. Beriem to ako symboliku osudu, že šitie je mi proste súdené, aj napriek momentálnemu nedostatku voľného času. Krásny deň všetkým, ten môj sa začal fanfárovo! Natália

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natalka, srdecne gratulujem a uz sa tesim na nove vytvory!!!
      Zuzana

      Odstrániť

LinkWithin