sobota 29. septembra 2012

Taký krásny deň

Včera bol krásny deň. Možno posledný deň babieho leta, tak som bola veľmi rada, že sme si ho stihli vychutnať. Prvá dobrá správa hneď zrána bola, že nás po troch dňoch púšťajú z nemocnice. Neodpustila som si malú prechádzku s kočíkom, aby sme si užili slnečné lúče a poletujúce pavučinky. Odkedy chodí Remi do škôlky, takéto prechádzky sú veľmi zriedkavé.

Podvečer sme sa dozvedeli, že sme sa stali majiteľmi domu a zažili sme krásny západ slnka v našej novej záhrade. Nad Malými Karpatmi v tej istej chvílu už svietil mesiac v splne. Strašne si nadávam, že som to neodfotila aspoň mobilom. Boli sme tam kvôli úplne iným, prozaickým veciam, tak mi to ani nenapadlo. Každopádne vám týmto oznamujem, že sa sťahujeme :)

Aby bol deň úplne dokonalý, večer sme si urobili predčasné vianoce a ježiško nám doniesol nový laptop, aby sme mohli pracovať kdekoľvek a kedykoľvek :))

Doma a na pošte ma čakali nové bloky do vianočného quiltu. Začínam mať stále silnejší pocit, že tohtoročný quilt bude neskutočne krásny. 

Jarka Fečková

Lenka Hančinová

Marta Dupkalová

Galantéria Zvonček

Romana Farkašová

Opakujem sa, ale veľmi sa mi páči, že každý stromček je zatiaľ úplne iný. Iný tvar, iné farby, iné vzory, iná technika. Ste veľmi šikovné a kreatívne :)

Dúfam, že ste prežili krásne slnečné dni. 






3 komentáre:

  1. tak to su uzastne novinky Katka, srdecne blahozelam k domceku a prajem prijemne stahovanie a zariadovanie noveho rodinneho hniezdocka... a vianocny guilt bude najkrajsi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. blahoželám k domčeku a stromčeky - no naozaj sú neskutočne prekráááásne všetky, a hlavne si dobre vybrala farby, bude to milé a veselé, ako majú správne Vianoce byť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no páni, to je spousta novinek a samé dobré! gratuluji! už teď jsem zvědavá na výsledný quilt.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin