streda 15. augusta 2012

Z každého rožka troška

Musím sa pochváliť. Po dlhých pár týždňoch som dokončila svadobné levanduľové vrecúška, prvé svojho druhu :) 
Sú personalizované, voňavé a vypiplané. 
Je ich "iba" 50, ale dali mi zabrať. Najmä tie malinké rozkošné mašličky. 
Tak som sa z nich tešila, že som na ich počesť takmer otvorila šampanské. 

Ďalšie vecičky, ktoré som po dlhej dobe znovu šila, sú obľúbené vrecúško na plienky 

a obojstranné vrecúško, celé bio


Toto bola pohodička, ešte ma však čaká kapsár na postieľku, čo som nikdy nešila, tak dúfam, že sa vydarí. 

Neoznamujem vám v blogu každú látkovú novinku, ktorá pribudne v e-shope, ale zo septembrových prírastkov som tak nadšená, že vám ich musím ukázať.
Pribudne 25 nových vzorov od Art Gallery
a tri rozkošné detské od Kokka

A na záver by som chcela aj tu blahoželám našej FB fanúšičke Lucii Šiškovej, ktorá vyhrala balíček látok a lepidlo v spreji :) A chcem vám povedať, že s darčekmi nekončíme. Ďalšie prekvapenie pre vás pripravíme, keď sa nás na Facebooku nazbiera 500. 




9 komentárov:

  1. Katka, tie svadobne vrecuska su velmi originalne!
    Vrecusko na plienky je krasne, ja sovicky mozem :o) Len skoda, ze su vzdy v dievcenskych odtienoch, cize nic pre mojich troch chlapcekov :o(
    Z tych noviniek som uchvatena, kiezby bolo viac casu na sitie.
    Zelam tebe aj celej rodinke krasnu dovolenku a tesim sa na balicek s pomockami. Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Zuzi. A čo tieto sovičky? http://www.modernpatchwork.sk/modernpatchwork-com/eshop/1-1-Latky/20-3-Kokka-Japan/5/194-Night-Owls Tie by mohli byť aj pre chlapcov :)
    Balíček je na ceste, dúfam, že budeš spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waw, tie vrecúška, to musela byť veru riadna piplačka ... bavilo Ťa to do ktorého čísla ??? ☺ tipujem tak do 10 ☻
    Teším sa aj z tých septembrových prírastkov, len škoda, že neboli skôr ... oval elements som musela objednávať z Čiech a tam to šialené poštovné zabije každú zľavu ... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, nie si ďaleko od pravdy s tým, dokedy ma tie vrecúška bavili :D
      A z Art Gallery plánujem do budúcna objednávať častejšie, tak sa potom tomu poštovnému budeš môcť vyhnúť :)

      Odstrániť
  4. Katka krasne vsetko!!!latky su nadherne.prajem celej rodinke krasnu dovolenku pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. teda,kati. tie vrecuska su ozaj paradne. nemala by som asi nervy robit 50 rovnakych :D a na latky sa tesim uz teraz :P

    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Katko,no ta vlastní pochvala je naprosto oprávněná....svatební levandulové jsou moc pěkné...ale myslím,že se Ti o nich i zdálo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katuska, no to ta velmi obdivujem, ze si sa dala na tolko vrecusok :D (my sme mali 130 hosti) - to by bola makacka keby sme sa vtedy poznali :D chi - no su nadherne a tie maslicky, uzastne to by si mohla aj navodik hodit :D ci?

    aj zbytok je uplne ze suprovy... :D sikulka... :D

    ja take dlhe projekty nejako velmi nemusim - a deky co mam v plane, jedna je zosita, uz len lem a vysivanie - a mam ju nabok odlozenu uz mesiac - lebo sa mi nechce do toho pustit - ked je to nadlho... :D chi mam tolko v hlave planov ze som z toho az nejako vykolajena...

    krasna praca Katuska, nadherna :D

    klobuk dole :D sanka dole :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Netušila som, že vrecúška budú mať až taký ohlas :) Brala som to ako malú objednávku a pôvodne som aspoň na plnenie a našívanie mala mať pomocníkov. Napokon som na to ostala sama, tak to trvalo.

    Zuzi, niekde som videla návod na malé mašličky robené na vidličke, ale našla som ho samozrejme až po tom, čo všetky moje boli našité.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin