streda 4. júla 2012

Konečne závan sviežeho vzduchu

Nielen vonku, ale aj v tom, čo som dnes videla a robila, bol konečne po dlhom dusnom ničnerobení závan sviežosti. Po dlhšej dobe sme boli v našom obľúbenom obchode s dizajnovým nábytkom Kare a na moje veľké potešenie tam mali pár kúskov z kolekcie Life is Patchwork. Rozplývala som sa nad ňou pred pár mesiacmi v ich časopise, ale vidieť a ohmatať naživo je omnoho lepšie. 

Peacock. Nádhera. Sedák celý ručne vyšívaný. Hneď by som brala.


takéto vankúšiky si vieme aj ušiť, však? :)

Toto je môj favorit, aj keď iba falošný patchwork, v nádherných tyrkysových a šedých tónoch. 
Škoda, že sa mi to nepodarilo lepšie odfotiť


iba taká srandička, nočné lampy ako rozliate nádoby s farbou :)
Domov som si žiaľ nič nedoniesla, lebo ceny sú momentálne nezlúčiteľné s bežným životom, ale estetický zážitok bol dokonalý.

V mojom "ateliéri" sa tiež zablýskalo na lepšie časy: došila som pánsku verziu cestovného vaku na prádlo. To znamená, že mi chýba ešte jeden, detský vak pre Remiho a môžeme vyraziť na dovolenku :)




Ešte v marci som k narodeninám dostala pätku na prišívanie šikmého prúžku, ale prvýkrát som ju vyskúšala až pri šití prvého vaku. Výsledok je fajn, len som mala celý čas pocit, že som tam tie látky nesprávne ponavliekala. Nemáte s týmto náhodou niekto skúsenosť?

 Na všetko dianie u nás (a samozrejme aj na všetky fat quarters) dohliada úžasná Tilda - anjelka, 
ktorú mi ušila Aďa
Týmto darčekom ma tak vyviedla z rovnováhy, že som jej neponúkla ku káve ani vodu, ani koláčiky! 
Keď som si to po jej odchode uvedomila, skoro ma vystrelo, ale už bolo neskoro. Počas celej návštevy som nemyslela na nič iné iba na to, koľko práce si dala iba kvôli mne! 
Dávno ma nikto takto nepotešil. Ešte raz veľká vďaka, Adi.

Prajem vám krásny voľný deň s príjemnými teplotami a sviežim vánkom :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin