sobota 10. marca 2012

Veľkonočné inšpirácie

Pred pár dňami som si uvedomila, že Veľká noc je už o pár týždňov! Najvyšší čas poobzerať sa po nejakých veľkonočne ladených dekoráciách, ktoré si ľahko zvládnete ušiť aj sami. Ako vždy, väčšina návodov je v angličtine, ale našla som aj niečo v slovenčine!

Často sa opakovali najmä takéto vajíčka vytvorené technikou falošného patchworku:

často sa vyskytovali aj takéto, ale anglický postup sa mi zdal detailnejší:

Tieto ma zaujali trochu netradičnou výrobou, ide o šnúru omotanú látkou na polystyrénovom vajíčku. Výsledok je podľa mňa veľmi pekný. Presný postup si treba zakúpiť, ale šikovnejší z vás na to možno prídu aj bez neho

Vajíčka z viacerých kúskov látok:

Podložky v tvare vajíčka sú jednoduché a veľmi vy

Všadeprítomné a veľmi obľúbené sliepočky si určite získajú aj vás:

trochu zložitejšie sliepočky

táto je zas trochu praktickejšia, aj niečo unesie :o)


Krásna nástenná dekorácia

Chutný zajačikovský košíček unesie všetky čokoládové vajíčka

Mäkučkí kašmíroví zajačikovia na ozdobu a po Veľkej noci aj na mojkanie

Ďalšia milá hračka

Patchworkové taštičky s hlavou zajačika si deti určite zamilujú

Zajačik na zavesenie ... kamkoľvek

Základ veľkonočného quiltu? Nástenná dekorácia? Ako sa vám páči

K zajačikom určite patria látkové mrkvičky


Čo tak poslať svojim blízkym takéto jarné pohľadnice?

Filcoví zajačikova zakryjú vajíčka, aj na divadielko pre deti

A čo takáto čiapočka a rukavičky?

Toto je zatiaľ môj favorit: patchworkový zajačik na zavesenie

Keďže Veľká noc je oslavou zmŕtvychvstania, bola som veľmi rada, že som medzi dekoráciami našla aj šitý krížik

Na záver ešte krásny jarný vankúšik.. bohato quiltovaný. Ak ho ušijete, určite sa nám ním pochváľte!

Ak potrebujete látky, veľa sviežich jarných farieb nájdete aj v našom e-shope, najmä od Art Gallery:


Už ozdobené veľkonočné vajíčka sa objavujú aj na látkach Timeless Treasures:

Dúfam, že si každá z vás nájde nejakú zaujímavú inšpiráciu a skrášli si domov alebo urobí radosť blízkym. 




































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin