streda 29. februára 2012

Progres

Pred viac ako týždňom som vás zasypala projektami. Aby som vás nenechávala dlho v napätí, prinášam pokračovanie.. a nové začiatky :o)

Z týchto látok vznikol prvý blok do medzinárodného swapu

Niektorým z vás som ho už ukazovala a vyzvedala, či ho takto môžem nechať. Pôvodne som si to predstavovala trochu inak, ale keď som vyberala farby a vzory, tieto tri látky k sebe odtieňovo šli najlepšie.. na môj vkus je tam priveľký chaos a priveľa červenej, ale na pokusy a omyly už nemám ani veľa času, ani látok. 

 Z týchto malých kúskov som na papier ušila Japonsko po japonsky :o)

Ešte chýba obruba, tá bude hnedá, a očká na zavesenie na stenu.
Ak by ste si podobné chceli ušiť, hľadajte na stránke Pink Penguin

Líštička dostala rám z rovnakej látky ako je ona sama

a je obšitá mojimi starožitnými perlovkami :o)
Zatiaľ som sa nerozhodla, či z nej bude ďalšia nástenná dekorácia alebo vankúšik. 

Tento projekt minule nebol ešte ani v pláne, ale dostala som objednávku na prestieranie so sloníkmi, tak šijem. Návrh nie je môj, tak pekného slona by som nedokázala nakresliť. Pomohla mi predloha z môjho obľúbeného časopisu Stitch
S výberom látok som tak spokojná, že mám pokušenie nechať si ho :o)

Sloník je trikrát dookola obšitý rovným stehom.. makačka pre niekoho, kto nemá rád krivky, ale beriem to ako nácvik trpezlivosti a zdokonaľovanie sa v šití, takže som za túto výzvu vďačná.

Dúfam, že zajtra došijem aj sviežu zelenú obrubu a prestieranie môže cestovať k majiteľke.

Dokonca naň našívam aj svoje logo! Už bolo načase, keď si to aj zákazníci pýtajú (ospravedlňujem sa za kvalitu fotky, v skutočnosti logo nie je rozmazané)

V takomto stave je zatiaľ môj najnovší projekt. Ešte som ani nezačala, už som stratila niektoré lístočky.. tuším to bude zábava :o)
 Čo to bude (to, že strom, je jasné), ako bude vyzerať a kde nájdete predlohu, prezradím nabudúce.

Ak máte nejaké postrehy alebo rady k týmto projektom, kľudne napíšte. 
Ja som niekedy ako z toho žartu .. pán doktor, ja som tak nerozhodný.. alebo nie?



5 komentárov:

  1. Katka skvela praca a ta LISKA je perfektna urcite by som ju zaramovala ako obraz.pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Adi! Asi tak dopadne aj kvôli tomu, že je na výšku, tak by to na vankúšiku vyzeralo divne.. a nechce sa mi po stranách našívať ešte ďalšie látky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka ,ten sloník je dokonalý,neskutočne pekné prestieranie,aj ja by som také chcela...pokúsim sa niečo podobné vytvoriť...
    Lena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kati, listicka je moja favoritka ! tiez som za obraz :-) A slonikove prestieranie je velmi vydarene - normalne si ma prekvapila, ze si to nasivala takym normalnym stehom, ja vsetko nasivam tym "entlovacim", ale priznam sa, ze toto sa mi velmi paci ! dik za inspiraciu ...Vlada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vladi, tiež som doteraz všetky aplikácie našívala entlovacím stehom, ale tu som sa riadila inštrukciami a bolo tam trikrát obšiť rovným stehom.. Na chvíľu som zaváhala, ale potom som uznala, že akýkoľvek širší steh by asi zničil tie pekné tvary. Napríklad kly a chvost by už boli príliš hrubé. Takto z toho občas trčia nitky, ale podľa mňa to vytvára pekný etno efekt :o)

      Odstrániť

LinkWithin