utorok 14. februára 2012

Nikdy nehovor nikdy

Dnes som v diskusii na portáli Modrý koník vyhlásila, že síce obdivujem Tildy, ale asi ich nikdy nebudem šiť. 

Akú inú reakciu by si toto pýtalo, ako "nikdy nehovor nikdy". Prišla hneď. Ďakujem Zuzka  :o) 
Vtedy mi došlo, aká je to pravda a ako veľmi to platí najmä v takej oblasti, ako je tvorenie. Keď som si pýtala šijací stroj k narodeninám, tiež som tvrdila, že budem iba skracovať nohavice. 

Keď som začínala s patchworkom, vyhlasovala som, že budem všetko šiť a obšívať iba na stroji, lebo na ručné šitie nebudem mať ani čas, ani trpezlivosť. Pri posledných pár projektoch sa mi však už žiadalo obšiť obrázky ručne, lebo je pravda, že to dodáva veciam jedinečnosť a čaro. Dokonca mám jeden projekt, malú líštičku (autorkou je Sonja Callaghan, ktorú som vám spomínala len nedávno), ktorú som ešte stále nedokončila iba preto, že som ju chcela dookola zvýrazniť ručnými stehmi, ale nemala som vhodné nite. 
..k tejto líštičke sa vrátim, keď bude dokončená

Viete si predstaviť, ako som sa tento víkend vytešovala, keď som sa mamky spýtala, či náhodou nemá niekde odložené nite, ktorými sme voľakedy dávno vyšívali a ona mi vytiahla obrovské sáčky plné perloviek? ..a mojich obrázkov, ktoré vznikli, keď som mala čerstvých násť :o)


Keď vezmeme do úvahy, že som doteraz vlastnila iba tri malé kĺbka nití, kúpené nedávno za drahý peniaz, bol tento objav hotovým pokladom!



Hurá do vyšívania! :o)

Ktovie, čo príde potom! Zatiaľ tvrdím, že šiť bábiky, zvieratká a oblečenie ma neláka, ale.. už nehovorím nikdy. Jednoducho na to musí dozrieť čas.


Ešte vám musím ukázať, aké úžasné látky mamka vytiahla zo starého kufra v rámci prehľadávania starých kreatívnych materiálov


Žiadna jemnučká quiltovacia bavlna, ale ten retro motív je geniálny a momentálne veľmi in!

aj túto látku som hneď zhabala. Ešte neviem, čo z nej bude, ale nenechám ju predsa nevyužitú trčať v kufri. Ak máte nejaké nápady, čo s nimi, hlavne s tým žltým retro, budem vám nesmierne vďačná.



1 komentár:

  1. Kati, tá líška je úplne suprová - som zvedavá na finálnu fotku ! Pekný príspevok - dík, že si sa podelila ....V.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin