pondelok 23. januára 2012

Trochu šitia pre dobrý pocit

Koniec minulého týždňa a víkend bol u nás doma veľmi aktívny a produktívny. V poslednej dobe som mala pocit, že nejako málo šijem, tak som si musela napraviť reputáciu (sama pred sebou) aspoň pár malými projektami. Ten prvý bol malý svojou jednoduchosťou, ten druhý rozmermi. 

Prvý je vankúšik ušitý z najnovších látok od Kokka, ktoré už pár mesiacov nečinne sedia v mojej skrinke. To, že z nich budú vankúšiky, som vedela, odkedy som ich prvýkrát držala v rukách. Pôvodne som mala v pláne zošívať štvorce, ale usporiadanie do pásov sa mi zdalo sympatickejšie 
Aj keď je predná strana úplne jednoduchá, je to asi najprepracovanejší vankúšik, aký som doposiaľ ušila. Je spevnený vatelínom a ešte podšitý ďalšou látkou, aby vyzeral dobre aj zvnútra.
Vzadu je zapínanie na jeden gombík. Na skrytý zips si zatiaľ netrúfam, aj keď by to bolo určite krajšie. 

Druhý projekt, ktorý vznikol v noci z piatka na sobotu, je oneskorený vianočný darček pre moju kamarátku. Použila som postup od Amy z Nana Company a nie je to nič iné ako miniknižka na ihly a iné super potrebné šicie pomôcky. Podľa mňa je to najlepší darček pre všetky krajčírky, takže ak ste moja kamarátka a šijete, existuje vysoké riziko, že raz odo mňa niečo podobné dostanete :o) Ale to už predbieham a prezrádzam tajomstvá.


Na prednú stranu som našila obrázky z látky od Kokka s krajčírskou tematikou. Možno si ju pamätáte, ukazovala som vám ju ako jeden z mojich úlovkov a tvrdila, že z nej bude kryt na šijací stroj. Nesmierne sa mi teraz hodila:

Zadná strana je patchworková, zošívaná z miniatúrnych štvorčekov a prešívaná:
Kvôli tejto časti som písala, že je to projekt malý iba rozmermi. Jednoduchý sa mi nezdal ani trochu, aj keď ma to nesmierne bavilo. 
S vnútornou stranou som sa pekne vyhrala, toto bola asi najlepšia časť príprav: vybrať vhodné stužky, špendlíky, gombíky a malý ozdobný kúsok látky :o)

Neodolala som odfotiť to aj so svojou rukou, aby ste mi verili, že je to fakt malinké :o)


S dobrým pocitom z dobre vykonanej práce som ešte poriadne upratala byt, vychutnala si kaderníčku a aktualizovala celý e-shop.. ale o tom neskôr.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin