utorok 1. novembra 2011

Môj príbeh

Ak ste rovnako zvedaví ako ja, určite vás zaujíma (snáď aspoň trošičku), kto sa skrýva za textom, ktorý čítate. Mňa napríklad doteraz zaujíma, kto je Maxim Matkin :o) Každú jeho knihu som pred pár rokmi priam zhltla za jednu noc a potom netrpezlivo čakala na ďalšiu. Musím sa priznať, že na detaily z obsahu som už zabudla, ale stále mi ostala nezodpovedaná otázka: Kto to napísal?? Vraj nejaký žurnalista. Ok. Ale ktorý?? Boli aj dohady, že je to žena. Možno. Ale ktorá?? Ak to náhodou niekto viete, sem s tým! :o)

O mne ste sa v blogu zatiaľ dozvedeli, že sme s manželom nedávno oslavovali druhé výročie svadby. To, že máme malého synčeka, sa v mojich príspevkoch objavuje pravidelne. Ak ste priaznivcami môjho blogu a chceli by ste odhaliť ďalší kúsok z môjho života, môžete si prečítať príbeh o tom, čo som robila doposiaľ a prečo som vlastne spustila e-shop: Moje začiatky. Príbeh je strohý, zameraný skôr na moju profesionálnu dráhu, ale také bolo zadanie pre súťaž E-žena roka 2011 a na začiatiok spoznávania sa by to mohlo stačiť :o)


Uvedomujem si, že titul e-žena roka, udeľovaný odbornou porotou, pravdepodobne nezískam. Mám veľmi silnú konkurenciu. Ale s vašou pomocou by som mohla vyhrať e-žena sympatia :o) Ak sa vám páči, čo robím, budem vám veľmi vďačná za každý hlas. Stačí zvoliť kandidátku "Katarína Frappierová" a vyplniť kratučký kontaktný formulár.

Všetci hlasujúci sú zaradení do losovania o zaujímavé ceny. Dôvod navyše zapojiť sa! :o)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin