štvrtok 10. novembra 2011

Adventný kalendár

Vianoce sa nezadržateľne blížia, všetci sa na ne tešíme a chystáme, zháňame vianočné látky na ozdoby a doplnky do bytu.. ale skôr, ako prídu, mali by sme sa na ne pripraviť Adventom. Okrem adventného venca a duchovnej prípravy podľa mňa do každého domu patrí aj adventný kalendár. Aspoň pokiaľ sú v ňom deti. Po pár rokoch absencie máme konečne v dome aj my drobca, pre ktorého sa chystám ušiť svoj prvý adventný kalendár. Prepátrala som celý internet (ha-ha, jasné, že nie celý) a povedala som si, že by bolo pekné podeliť sa s vami o postupy a obrázky, čo som za pár hodín pri počítači našla. 

Keďže sme na stránke o látkach a o šití, začneme netradične :o) Prvý adventný kalendár je zostavený zo zápalkových krabičiek! No nie je to paráda? Nebojte sa, ostatné sú šité. Nájdete kalendáre látkové, filcové, vyšívané, zavesené na šnúre a dokonca aj recyklované. 

Na pôvodnú stránku sa dostanete kliknutím na obrázok alebo na odkaz pod ním. 

FOTOPOSTUPY:


zdroj: heather renz

zdroj: the Purl bee

zdroj: Noodlehead


zdroj: 2allsorts

zdroj: Chez Mamigoz



INŠPIRÁCIA (bez fotopostupu):


zdroj: Aufouretout


zdroj: Helenespat

zdroj: Marytoutoule

úžasné, toto sú recyklované detské ponožtičky :o)

zdroj: Stitch/Craft


VÝSTAVA PATCHWORKOVÉ VIANOCE 2011

Zorganizoval ju minulý víkend Patchwork Klub Bratislava. Okrem krásnych quiltov, obrusov, prestieraní, tašiek a vianočných ozdôb tam nechýbali ani adventné kalendáre.



na posledné tri kalendáre musíte mať kúpené hotové panely:



Dúfam, že ste si mali z čoho vyberať. Ja sa chystám ušiť kapsičky a poukladať ich v tvare vianočného stromčeka. A čo vy? Máte už kalendár ušitý? Alebo aspoň vybratý? Budem veľmi rada, ak mi dáte nejaké tipy!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin