nedeľa 28. augusta 2011

Dnes je deň D!

Áno, konečne je to tu! Deň D, o ktorom som už toľko písala: 
spúšťame e-shop !

Viem, že niektorí .. aby som bola presnejšia, niektoré .. ho už netrpezlivo očakávate. Nájdete v ňom krásne látky výbornej kvality, ktoré na Slovensku doteraz chýbali, ale aj levanduľové vrecúška, ktoré som tu v blogu viackrát spomínala a neskôr snáď pribudnú aj patchworkové výrobky, ktoré ušijem a nerozdám. Nebudem vás zdržiavať, choďte sa pozrieť, čo som pre vás pripravila. Teda, čo sme pre vás pripravili, lebo bez môjho šikovného a ochotného manžela by to nevyzeralo tak, ako to vyzerá :o)


Klikajte, pozerajte, nakupujte, rozosielajte link svojim známym, lajkujte na facebooku, tweetujte
 a nezabudnite mi dať vedieť, či sa vám páči!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin