piatok 3. júna 2011

Puzdro na plienky (a možno aj na niečo iné)

Po dlhej dobe som sa mohla naplno oddať šitiu a pustiť sa do tohoto chutného puzdra na plienky. Mala som ho v pláne už dlho, tak som sa do toho pustila naplno.

Ušila som prvé na skúšku (áno, tá malá ruka je tam schválne, aby bolo vidno, že sa páčilo :o),


potom ešte dve ako darčeky k narodeninám pre kamarátky


a spolu s tým pre mňa napokon vznikli 4 puzdierka za 2 dni :o)



Látky pochádzajú z Francúzska, USA a Japonska a myslím, že sa veľmi pekne dopĺňajú.

Tento projekt som si ozaj vychutnala, lebo to šlo rýchlo a konečne som použila svoju obľúbenú látku s kozičkami :o)) 
A onedlho sa k nemu vrátim znovu, lebo je to super darček pre mamičky a budúce mamičky.

8 komentárov:

  1. Ak mi chcete nechať odkaz, urobte to priamo tu pod príspevkom :o) Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne veci, katka. poviem mangelke, rada brazdi podobne stranky.

    ps: poznas ma ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka, je to uzasne :-)Ked zacnes robit aj na obj tak daj vediet... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Elenka, nemala som to v plane, ale taketo puzdro by som zvladla :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Farebne si to pekne skombinovala a vypracovanie je veľmi dobré. Zas len pochvala z mojej strany. anka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeej, to je krasne. neslo by spravit foto postup aj na toto puzdro? vyzera to jednoducho, snad by som to zvladla aj ja ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobry den, tak som sa odvazila vyskusat puzdierko na plienky aj bez postupu. podarili sa mi az dve :D dakujem za inspiraciu :) skusim hodit foto na mk

    farenka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobry den! Som rada, ze sa podarilo aj bez postupu. Ten by som sem zial nemohla dat, lebo to nie je moj vlastny postup. Chcela som poslat link mailom, ale ako vidim, uz je to bezpredmetne :o) A tesim sa na fotky!

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin