utorok 24. mája 2011

Prvotiny

Ako som sľúbila, ukážem vám svoje patchworkové prvotiny.
Doposiaľ je mojou najväčšou inšpiráciou tvorba Ayumi Takahashi, veľmi kreatívnej a šikovnej osôbky. Vďaka nej som bola schopná ako samouk začiatočník ušiť niečo zmysluplné.

Na tomto košíku som sa naučila, že pri patchworku treba dávať pozor na každý milimeter.



Výsledok ma tak povzbudil, že som sa hneď pustila do trochu zložitejšej desiatovej taštičky. Výborná vec pre všetky mamičky, má perfektnú veľkosť pre jedlo a pitie pre malého chrústika :o)



 Prvú som darovala, druhú som ušila pre seba.



A potom som sa pustila do vlastného projektu, prikrývky a hniezda do postieľky pre môjho synčeka. Musím sa priznať, že výpočty mi dali trochu zabrať, ale napokon sa dielo vydarilo. Keď pripevním hniezdo do postieľky, nafotím a určite vám ho ukážem. 


Viem, že zatiaľ sa nie je veľmi čím chváliť, ale mám pripravených ešte veľa projektov a prekvapení. 
Ak ste na ne aspoň trochu zvedaví, nezabudnite sa zapísať do mailing listu :o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin