utorok 10. mája 2011

Látkové pobláznenie

Všetko to začalo mojími narodeninami. Minulý rok som dostala ako darček šijací stroj. Jednoduchý, obyčajný, ale výborný stroj. Za celý rok som skrátila pár nohavíc a to bolo všetko. Ale tento rok ma na narodeniny kopla múza a ja som ušila svoj prvý patchworkový košík (ukážem vám ho v nasledujúcom príspevku). Výsledok, aj samotný proces, ma tak tešili, že som sa už nemohla dočkať ďalšieho projektu.

Ale pekne po poriadku. Najskôr som potreboval látky. Krásne, farebné, vzorované, bavlnené. Zamilovala som sa do nich a nákupy sa stali mojou mániou. Prvý balík prišiel z USA. Objednávanie bolo trochu komplikované, ale výsledok stál za to. Čo hovoríte?


Keď už spomínam komplikácie pri objednávaní,trochu vám o nich aj napíšem. Látky pochádzajú z obchodu JoAnn, sú krásne, kvalitné a za veľmi dobrú cenu. Problém bol iba v tom, že neakceptovali zahraničnú kreditnú kartu (s týmto mi pomohla kamarátka, ktorá žije v USA. Ďakujem Karin!).

A jedna rada nad zlato: neobjednávajte si tovar v hodnote nad 150 € aby ste neplatili clo.

Ale späť k príjemnejším veciam. Bola som na nákupoch :o)


A potom prišiel ďalší balík


a ďalší


a ďalší (v ňom boli moje obľúbené japonské značky, medzi nimi aj značky Kokka)



Ajajááj, mala by som sa už krotiť a radšej začať šiť!

5 komentárov:

  1. C'est déjà bien joli. On est tous impatients de voir les créations qui vont être réalisées à partir de tous ces beaux tissus.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "Látkové pobláznenie" to si teda vystihla. :) Aj ja to poznám :) anka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka, az teraz som nasla tento prispevok, obchod Joann poznam, teta mi u nich nakupuje latky, aj teraz sa tesim na dalsi balik ktory mi nedavno poslala, dala som si kupit detske vzory a moje oblubene bodky :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne a veľmi lákavé...tie zahraničné látky vyzerajú ohromne ;)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin